"This time I will not go back to you."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas allt är bra med er. Med mig är allt ok, bara lite trött. Förlåt för min dåliga uppdatering på bloggen senaste tiden, men jag jobbar en del och har verkligen inte haft tid. Jobbar nästan 9 timmar varje dag och har inte varit ledig på nästan 2 veckor och det känns verkligen i kroppen. Igår jobbade jag från 11.00-18.00 och sedan åkte jag till min syster och var hos henne ett tag innan vi skulle gå på bio med henne och hennes kille. Vi såg nämligen Ted och älskade verkligen den filmen. Fan vad jag grät att det verkligen var så för honom att han hörde såna röster och att tillslut tog han sitt eget liv. Fy fan, den sjukdomen är så sjukt jobbig. Han hade nämligen schizofreni och bara blir så ledsen när jag tänker på det. Med han som spelar Ted i filmen, Adam Pålsson gör ett så bra jobb asså. Riktigt bra är filmen, jag kommer skriva om filmen i ett annat inlägg. Men nu ska jag dricka lite mer kaffe och sedan ska jag till jobbet. Vi hörs mer senare. Puss! ♥



Angelica Wåhlin

Så underbara bilder!



URL: http://angelicawahlin.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?