"Pink is such a nice color, the color makes me smile."
Publicerat den

 
Godkväll på er mina fina läsare, hoppas allt är bra med er. Då var det äntligen lördag, lite skönt är det. Nu gar jag bara 7 jobbdagar kvar sedan har jag 1 veckas ledighet. Jag har jobbat hela 19 dagar och det börjar kännas i fötterna. Men snart är jag ledig och då och på söndag åker jag till Bosnien med syrran och det ska bli jätte mysigt. Ska fixa håret, naglarna, brynen och fransarna när jag är där. Ska försöka ta med min dator och ska försöka blogga en del när jag är där. Har ju inte haft tid senaste veckorna, varit en massa jobb och sedan när man kommer hem är man ju sjukt trött. Men idag började jag kl 11.30 och slutade 18.30 och fick en sån fin överasking av min chefs dotter. Fick nämligen en ögonskugsspallet av henne, men inte vilken som helst. Fick Anastasia Beverly Hills: Modern Renaissance. Har alltid velat ha den palleten, redan sedan från starten. Blev jätte glad och gissa om jag kommer använda den. Nu dricker jag rosévin och äter glass. Ska titta på film nu, skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?