"I hope you understand that I will never stop thinking about you."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en bra start på denna onsdag, idag är sista dagen på denna månaden. Fan vad tiden går fort och imorgon är det redan februari. Jag vaknade lite innan 9 idag och har hunnit sova ett par timmar kan man säga. Jag har varit ledig i 4 dagar och får verkligen sova ut nu när jag är ledig. Börjar ju jobba först om 1 vecka. Efter att jag har jobbat i nästan 4 veckor och inte varit ledig en enda dag. Nu när jag äntligen är ledig behöver jag verkligen vila och fokusera på mig själv. Denna veckan har jag inte varit den gladaste, mått lite sisådär. Fast jag har varit duktig och städat mina lådor med kläder och min garderob. Tänkte faktiskt dra till Ikea idag och köpa en sak till att organisera mitt smink. Skönt att det ser bättre ut i rummet nu. Men nu ska jag fixa mig och sedan ska jag iväg. Vi hörs mer ikväll. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?