"I done with all this negative bullshit, I need to start being positive."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas allt är bra med er. Då var det tisdag, hoppas ni alla har haft en bra start på veckan. Jag kom nyss hem från jobbet och sitter just nu och tittar på en film under tiden jag bloggar. Men tänkte berätta om min måndag och tisdag för er. Igår jobbade jag från 11.00-18.30 och sedan skulle jag till min syster. Vi var hos henne och bra tag och sedan så gick vi hem och jag dushade och sedan somnade jag. Hade en ganska skön måndag och det kändes väldigt skönt i kroppen också. Idag så vaknade jag runt 8 och startade min dag som vanligt med kaffe såklart. Jag började kl 11.00 och hann med att se några avsnitt av HIMYM och äta frukost. Sedan skulle jag till jobbet, och då jobbade jag hela 9 timmar. Jag kom hem runt 21 och satte mig vid datorn och tittade på en film. Men nu ska jag dusha, sedan ska jag sova. Vi hörs mer imorgon. Puss! ♥



Jessica Högberg

Måndag lät behaglig;) Vad jobbar du med?

Svar: Jag jobbar som restaurangbiträde.
Anja Kajtaz



URL: http://lchftrollet.blogg.se/


Jessica Högberg

Jag jobbar som servitris, samma branch... härlig och hemsk=))



URL: http://lchftrollet.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?