5 SAKER SOM PIGGAR UPP
Publicerat den

Jag måste erkänna att jag inte har bloggat så bra senaste tiden på bloggen. I helgen så jobbade jag och började planera saker som jag skulle göra i Bosnien. Planera mina dagar, boka tider för håret, naglarna och fransarna. Men på ett sätt er jag glad att stanna hemma, behöver verkligen vila upp mig. Jag har inte mått så bra under senaste veckorna, ångesten börjar komma tillbaka. Och jag har inte lika mycket motivation, men i helgen så sökte jag på en blogg om saker som kan pigga upp dig och såg denna listan. En lista om saker som piggar upp. 
 
Det finns några saker som piggade upp mig lite extra i helgen, bland annat dessa fem saker:
 
1. Film-maratons
Vi alla har filmer som vi älskar att titta på och mina absoluta favoriter är såklart Harry Potter filmerna. Jag blir aldrig trött på dessa filmer. Jag mår alltid bättre efter att jag har sett de och kommer göra det nu i veckan när jag är ledig. Kanske redan börja ikväll, får se om jag inte somnar. 
 
2. Pinterest
En sak som alltid piggar upp mig är att gå in på pintrist och bara få så mycket inspiration jag kan, älskar alla bilder på naglar, kaffe, mat och såklart alla goals
 
3. Lyssna på musik
Jag älskar att lyssna på musik, det brukar alltid pigga upp mig och jag mår så mycket bättre av det och dessutom så kan jag arbeta mer om jag lyssnar på musik. Man blir bara mer pigg när man får lyssna på musik. 
 
4. Podcast
Under senaste tiden har jag lyssnat på en massa dokumentärer och podcast. Mina favoriter är P3 dokumentärer, Alice & Bianca, Rättegångspodden & en mörk historia. Alla är så bra med gillar ni att lyssna på tjejer och deras liv är Alice & Bianca den perfekta podden för er. Men gillar ni lyssna på mord, rättvisa är P3 dokumentär perfekt för er. 
 
5. Baka
Jag älskar att baka och det bästa jag vet är att baka kakor, tårtor, bakverk och såklart bröd är också kul att baka. Man mår så bra av att baka och dessutom bakar man inte bara för sig själv utan för sina nära och kära. Jag bara älskar att baka och det är något som jag kommer göra idag, får se vad det blir för något bara. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?