Veckans schema ♡
Publicerat den

 
Hej! Då var det torsdag, den 1:a februari. Vilket känns helt ok tycker jag. Men jag tänkte skriva veckans schema för er idag tänkte jag. Kommer såklart ta med vad som har hänt i början av veckan. Men kommer börja med att skriva om veckans schema varje vecka. Men här kommer veckans schema:
 
Måndag: I måndags så började jag organisera mina kläder & fixa naglarna. Jag behöver verkligen få koll på mitt rum och det måste se snyggt ut. Jag kommer ändra lite i mitt rum. Kommer se bättre och mer snyggare ut. Jag hann även med att åka till Väla och handla lite mer smink. 
 
Tisdag: Fortsatte att fixa rummet och skulle ut på en middag med min familj. Hann även dricka kaffe och organisera sminket i mitt rum. 
 
Onsdag: Igår så fixade jag min garderob och sedan så var jag i stan och handlade lite. Samnt satt på Espresso House ett tag och drack kaffe och bara tänkte lite om min ångest. Hann även med att dusha, ha en liten spakväll hemma. Jag tror det hjälper om jag kommer ut lite. 
 
Torsdag: Idag har jag planer på att fixa bokhyllan, dvdhyllan och en till hylla som jag har andra saker på. Sedan ska jag hinna städa här i lägenheten. Fixa ett par inlägg till bloggen. Känns skönt att jag börjar blogga igen. 
 
Fredag: Planer för imorgon är fixa lite mysigt här hemma. Göra mat och kanske baka en kaka. 
 
Lördag: På lördag ska jag till viktväktarna, hinna träna & planera vad jag ska mer göra till helgen. Ska fika med en gammal kollega på lördag, vilket ska bli mysigt. 
 
Söndag: Min vilodag. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?