“Sometimes it is easier to see the light when you stand partly in the darkness.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och har haft en bra måndag. Jag startade min vecka med att skriva ett inlägg om veckans planer och boka tid för att ta av tipparna på naglarna. Klarar verkligen inte av långa naglar, det är inget för mig. Trivs bäst med korta naglar och dessutom är det lättare att jobba med korta naglar. Saknar verkligen att jobba & jag börjar jobba i veckan. Ska bli så skönt att komma tillbaka till vardagen, saknar verkligen det. Men jag hann ta bort tipparna och när jag kom hem gjorde jag avokado-mackor och drack mitt kaffe. Sedan så gick jag ut på en promenad på 8 km och det var så skönt. Ska snart dusha och sedan ska jag sätta igång lite kaffe. Inatt sov jag så bra, första gången på flera veckor att jag fick en jävligt bra sömn. Men nu ska jag dusha så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?