Min ångest.
Publicerat den

 
Vi alla har det jobbigt ibland, vi är inte perfekta. Men under senaste tiden så har jag haft ångest, eller fått tillbaka min ångest vilket jag inte gillar. Jag har mardömmar på nätterna och har det jobbigt att sova, vilket är det jobbigaste. Men idag har jag faktiskt sovit ett par timmar på eftermiddagen och det känns bättre nu måste jag säga. Det kan vara att jag inte har sovit så jätte bra under mina lediga dagar, sovit max 4-5 timmar på nätterna vilket inte är så bra. Men idag har jag mått mycket bättre än de andra dagarna. Men varför känner jag såhär? Jag orkar verkligen inte känna såhär, jag vill bara må bra som jag gjorde innan. 
 
Jag har haft en rätt okej vinter och jag började året med att må bra men senaste veckorna har jag haft en jobbig period, känt mig dålig och mest arg. Jag har aldrig haft sån ilska som jag har nu, som att jag blir sårad. Just nu känner jag bara som att jag vill slå till någon men det är ingen som har sårat mig eller gjort mig arg. Jag tror det mest beror på min ångest. Jag vill bara kunna sova på kvällen och inte tänk på något alls. Jag har försökt lyssna på dokumentärer, lyssna på lugn musik men inget hjälper. Jag somnar hut lätt som helst men jag vaknar mitt i natten av ett ljud. Jag måste bara kunna sova bättre och jag måste verkligen börja tänka positivt. Har nu några tips vad jag kan göra för att sova bättre. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?