"Love me or hate me, I don't wanna be here anymore."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas allt är bra med er och att ni hade en fin lördag. Då var det söndag, vilket betyder att det är snart en ny vecka. Jag är taggad för nästa vecka, snart kan jag börja jobba igen. Har varit ledig i en vecka nu och jag börjar redan tröttna på att vara ledig. Men idag har jag bara haft en mysig filmdag. Har hunnit se Fifty Shades Of Grey & Fifty Shades Darker. Måste ju se filmerna innan jag ska se sista filmen på fredag. Så taggad på Fifty Shades Freed. Första filmen var så tråkig att titta på men andra filmen var så mycket bättre. Hoppas 3:an blir bättre än Fifty Shades Darker. Men idag så hann jag även se klart säsong 6 av HIMYM. Så ska fixa ett inlägg om säsong 6 på bloggen i början av veckan. Men nu tänkte jag dusha, fixa mig och sedan ska jag titta på Bron. Som är en så bra serie. Sedan efter det ska jag sova, skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?