"It's hard to beat a person who never gives up.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare och hoppas ni alla mår bra. Glad fettisdag på er och hoppas ni äter massa med semlor. Då var det tisdag och snart börjar jag jobba. Jag vaknade idag runt 8 tiden och startade min dag med att fixa lite här hemma innan jag satte mig ner med mitt kaffe och tittade på Law & Order: Special Vctims Unit. Älskar den serien och den är så sjukt bra. Men igår så hade jag en rätt aktiv måndag. Jag fixade naglarna, så nu har jag inga lösnaglar och måste erkänna att det känns skönt. Även om jag älskade mina naglar var jag tvungen att gå tillbaka till mina naglar. Jag målade mina naglar i en svart färg, det känns skönt. Sedan tittade jag på tv på kvällen och såg första avsnittet av Stockholmspolisen och älskade det avsnittet. Men jag hade en rätt mysig måndag och somnade runt 23 och vaknade idag runt 8 och jag ska hinna tvätta och hinna gå på en promenad innan jag ska till min syster senare. Vi ska äta semlor och dricka kaffe och en mysig kväll ihop. Men ha en fin tisdag och ät massa semlor så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?