"I don't wanna do this anymore, I just wanna be alone."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla har haft en bra start på veckan och att ni alla hade en fin måndag. Min var helt ok, mådde lite dåligt. Men inatt hade jag det rätt jobbigt, kunde inte somna föränn 05. Och skulle upp kl 07 så sov i ca 2 timmar inatt och vet inte varför det händer så att jag inte kan sova på nätterna. Men idag har jag hunnit med en del att göra. Har hunnit tvätta, städa hemma, diska och även hunnit göra en god frukost. Gjorde vid mig och nu sitter jag på Espresso House och dricker kaffe och ska försöka blogga lite. Jag måste verkligen bli bättre på att blogga och ska försöka fixa 1-2 inlägg/dag. Idag kommer en inlägg om något väldigt viktigt till mig, nämligen min ångest. Måste verkligen skriva om min ångest, kan inte hålla det inom mig. Sedan ska en sammanfattning om säsong 6 komma upp idag eller imorgon. Har försökt lyssna på podcasts senaste veckorna, för min ångest är bättre då. Men nu ska jag dricka upp min kaffe och sedan fortsätta med att fixa ett inlägg. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?