"Happiness is not the absence of problems, it's the ability to deal with them.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas allt är bra med er och att ni alla har haft en bra start på er helg. Det har jag nämligen.  Jag startade min lördag med att tvätta håret, äta frukost/dricka kaffe och sedan sminkade jag mig. Hann även titta lite på tv och nu sitter jag på Espresso House och dricker kaffe. Väntar på en gammal kollega nämligen. Vi ska fika, snacka och bara ha det mysigt. Men tänkte berätta om min fredag för er. Jag startade dagen med att dricka kaffe, fixa lite hemma och sedan skulle jag ner till stan för att fixa en sak. Efter det gick jag hem och mamma och jag gjorde en sjukt god sallad och tittade på The Divergent Series: Allegiant. Bara synd att det inte blev en sista film. Sedan skulle jag till jobbet, träffa min chef. Vi snackade i någon timme om allt. Sedan åkte jag hem och tittade på Talang och efter det blev det en bra film. Sedan så gick jag för att sova. Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan ska jag möta upp min vän. Hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?