Veckans planer ♡
Publicerat den

 
Då var det tisdag och jag tänke göra veckans planer för dagens inlägg. Denna veckan har jag inte så mycket planerat. Förutom att jag måste köpa julklapparna denna veckan. Har inte så mycket tid längre fram. Idag börjar jag kl 16, första gången jag gör det på fler än 2 veckor och det ska bli jävligt skönt tycker jag. Kan ni fatta att julafton är om 20 dagar? Nu kör vi veckans planer! 
 
Måndag: Igår hade jag inte något speciellt planerat förutom att jobba och sedan börja planera för veckan. Hann även göra 4:e luckan för min julkalender här på bloggen. Jag hade planerat att träna men var riktigt trött så jag sket i det. 
 
Tisdag: Idag är planen att jag ska julshoppa, jobba och träna. 
 
Onsdag: Imorgon jobbar jag hela dagen sedan på kvällen tänkte jag träna. Kanske även snacka med min vän om vissa grejer som han gör som jag stör mig på. Men vi får se! 
 
Torsdag: Då är planen att jag ska tvätta, fortsätta julshoppa och jobba. 
 
Fredag: Då ska jag jobba mellan 11-20 och ska även hinna gå på bio tänkte jag. 
 
Lördag: Jobba mellan 12-20.30 och ska även väga mig på viktväktarna. Senaste veckan har jag inte pallat att tänka på det jag äter. Det är snart dags för min mens och då brukar jag vara väldigt nere. 
 
Söndag: Då kommer jag jobba mellan 12-20.30. Inget annat  planerat. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?