TOPP 3 MÅL I DECEMBER
Publicerat den

Yees äntligen är min favorit månad här. Godmorgon älskade December! Ni har säkert inte missat hur taggad jag är på denna månad, och framför allt på julen. Det är något speciellt med denna julen, har en sån bra känsla. Jag längtar tills julen börjar närma sig så man äntligen kan börja julbaka och titta på julfilmer. 
 
Men det är 23 dagar fram tills dess, och hela 30 dagar kvar utav månaden, och självklart ska jag sätta upp mina 3 mål för den. Först en liten recap på hur det gick förra månaden:
 
1. Fortsätta med VV - Jag skrev in mig på viktväktarna i lördags och denna gången ska jag fortsätta med min viktnedgång + att jag har börjat träna vilket gör allt lättare. 
 
2. Stor-städa mitt rum - Eftersom jag är ledig idag så tänkte jag städa mitt rum. Så det ser bättre ut än vad det gör nu och så att det är lite mer höstigare i mitt rum. 
 
3. Fortsätta träna - Jag tränar mellan 3-5 dagar i veckan och jag hoppas jag inte kommer tappa motivationen. Jag ser redan skillnad på min kropp, vill bara att det ska gå bättre. 
 
 
TOPP 3 MÅL I DECEMBER
1. Fortsätta med träningen - ni vet att jag tränar en del (3-4 ggr/vecka) och jag vill fortsätta med träningen och bygga muskler & bli starkare i kroppen. Jag brukar vara rätt taggad på gymmet faktiskt. 
 
2. Julbaka - detta året ska jag julbaka med inte vad som helst utan testa på att göra choklad-tryfflar vilket jag aldrig har bakat innan. Och ska minst göra 10 olika julgodisar. 
 
3. Köpa den perfekta julklänningen/nyårskläningen - jag brukar alltid ha svårt att köpa klänningar till julen och nyår och detta året ska jag verkligen hitta den perfekta och den ska sitta sjukt fint. 
 
Vilka är era topp 3 mål?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?