NYÅRSLISTAN.
Publicerat den

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Nej, inte riktigt. Haft ett rätt så stabilt år. 
 
Hur har ditt 2018 varit? Det har varit ett helt ok år, men har hunnit med en del saker som jag ville göra. 
 
Blev du kär i år? Nej, det blev jag inte. 
 
Vilket datum från 2018 kommer du aldrig glömma? 26 augusti, då jag åkte till min pappa på semester. 
 
Vad är din största framgång 2018? Att jag har fått ett heltidsjobb och att jag trivs med mitt jobb. 
 
Bästa köpet? Det måste vara mitt gymkort. 
 
Vad spenderar du mest pengar på? Det måste vara mat. Vissa månader blir det mer smink och kläder. 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Japp, att jag har vågat gå på fler dejter.
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2018? Samo med Pedja Medenica & Shallows med Lady Gaga. 
 
 
Vem har du umgåtts med mest? Min familj och Emil (mitt ex) 
 
Har du haft ett förhållande under 2018? Japp! 
 
Vart reste du under 2018? Spanien, Bosnien, Kroatien & Danmark! 
 
Är det något du saknar år 2018 och vill ha 2019? Inget jag saknar men kanske fixa mitt körkort nästa år. 
 
Vad gjorde du på din födelsedag? På min födelsedag så umgicks jag med min pappa. 
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ska jag vara helt ärlig, så var 2018 ett helt ok år. 
 
Vem saknar du? Min farmor, saknar henne varje dag. 
 
De bästa nya människorna du träffade? Mina chefer, de är som min andra familj. 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2019? Lev ditt bästa lev och tro på dig själv. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?