"Christmas is the time we all get together."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar! Hoppas ni alla mår bra och har haft en fin vecka. Jag vet att det inte har varit så aktivt här på bloggen senaste veckan förutom mina dagliga inlägg om min julkalender. Men jag har helt enkelt inte haft någon inspiration till att blogga något alls och bara fokuserat mig. Jag har känt att jag behöver en paus från bloggen. Men tänkte berätta om hur de första 5 dagarana på veckan har gått. Jag var ledig måndag och tisdag och då vilade jag bara och det var så skönt att bara vila. Jobbade onsdag, torsdag och fredag. Jag kommer berätta mer om min helg i nästa inlägg. Men denna veckan har varit väldigt lång. Och jag har haft mycket ångest och bara mått sjukt dåligt och känt mig nere. Men nu ska jag fortsätta titta på Bodyguard på netflix. Så hörs vi mer imorgon. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?