Veckans planer ♡
Publicerat den

 
Nu har jag äntligen börjat få tillbaka min motivation och det är dags att börja planera grejer jag ska göra för veckan och varför inte göra en lista för veckan. Denna veckan händer en del och dessutom händer det lite grejer hemma som jag måste fixa innan jag reser till Bosnien. Jag ska även boka tid för att fixa naglarna och hinna köpa lite kläder innan jag åker. Men nu sätter vi igång med denna listan. 
 
Måndag: För det första så är jag ledig idag, efter 16 dagars jobb så är jag äntligen ledig. Idag ska jag på en lägenhetsvisning med min syster & sedan ska jag även till malmö. Jag vill hinna köpa lite kläder inför min semester. 
 
Tisdag: Jag ska jobba imorgon och sedan hinna åka till Väla och försöka hitta en fin väska till min semester. 
 
Onsdag: Planera mina inlägg för bloggen och sedan jobba. 
 
Torsdag: Jobba och boka en tid att fixa naglana innan jag åker. Denna gången blir det ett par i rosa färg. 
 
Fredag: Jobba & kanske gå på bio med en viss person. 
 
Lördag: Jobba och umgås med min bästa vän Jessie. 
 
Söndag: Jobba och bara hinna vila lite så att jag klarar denna veckan och även nästa. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?