"Nu måste du lova mig att du ska förändras."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla har haft en bra helg. Nu är det måndag och det är dags för en ny vecka och dags för nya möjligheter. Jag har jobbat för det mesta och inte hunnit blogga och det är därför det har varit så tyst på bloggen denna helgen. Sedan har en av mina chefer gått på semester och då blir det mer jobb denna veckan. Men åker på semester om 19 dagar och det ska bli så skönt. Men tänkte berätta om fredag, lördag & söndag till er även om det inte hände så mycket. Men i fredags så jobbade jag från 14.30-20.00 och sedan gick jag ut med min kompis och vi var ute. Vi åt langos, drack drinkar och sedan avslutade vi kvällen på donken. Sedan kom jag hem på natten och dagen efter skulle jag jobba och mådde skit. Men då skulle jag jobba mellan 12-20 och sedan kom jag hem och åt pasta med kycklingsås. Efter det somnade jag och sedan skulle jag jobba igen och igår var det sjukt mycket på jobbet. Jobbade i söndags mellan 12-20 och kom hem sjukt trött. Men idag ska jag jobba mellan 11.30-20.00 men skriver mer ikväll för nu måste jag hinna fixa lite saker innan jobbet. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?