“No one can make you feel inferior without your consent.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och har har haft en bra start på veckan. Jag avslutade förra veckan med att åka till min pappa i Mostar. Vilket kändes skönt och att jag äntligen har semester. Jag befinner mig just nu på ett kafé i Gradac, Kroatien. Och bloggar från min telefon. Känns bättre det än att inte blogga alls. Jag ska åka tillbaka till Mostar imorgon och då kommer jag kunna blogga mer. Nu börjar jag känna att jag håller på att vila ut. Har sovit så mycket senaste dagarna. Igår sov jag hela 15 timmar. Det måste varit minst ett år innan jag kände mig såhär utvilad. Men tänkte bara uppdatera er lite snabbt så hörs vi mer imorgon när jag kommer hem till pappa och har min dator. Puss! ♥️









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?