"My time is over with you and we are so done."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och njuter av veckan. Då var det onsdag och det är även första augusti. Denna månaden händer mycket kan man säga. Jag fyller år, åker till Bosnien i 2 hela veckor och sedan så ska jag även tatuera mig. Imorgon ska jag göra det och kommer visa er hur det blir sen. Men jag har tänkt länga på vad jag ska blogga mer om och många av er vill att jag ska blogga om min ångest och skriva om hur det går varje dag. Jag är väldigt öppen med min ångest och jag mår bättre när jag skriver om den. Men idag har jag jobbat mellan 11.30-20.00 och hade en massa att göra. Sedan nu tittar jag på November Criminals och kommer en recension om filmen i veckan. Men skriver mer senare, för nu ska jag äta en sallad. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?