Min 5:e tatuering ♡
Publicerat den

 
Förra veckan var jag och fixade min 5:e tatuering och så nöjd jag blev. Denna står för min farmor som tyvärr gick bort i höstas och jag ville hedra henne på ett sätt eftersom hon betyde mycket för mig och jag är så stolt över denna tatuering. Rosen står för henne eftersom hon gjorde en rossaft när min syster och jag var små. Och denna saften fanns ingenstans förutom hos farmor, jag fick receptet och alltid när jag ser rosa rosor så tänker jag på farmor. Under rosen som ni ser så står det nene vilket betyder farmor på bosniska och detta gjorde det ännu mer personligt. Jag bara älskar min nya tatuering. Jag ville bara att den ska läcka så att det ser bättre ut på bild. Min farmor var en av mina bästa vänner i livet, jag kunde alltid prata med henne. Jag är så glad att jag hann prata med henne innan hon gick bort. Neno ja te volim! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?