"I am just so over you and you will never talk to me again."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och har haft en bra helg. Idag är det söndag och imorgon är jag äntligen ledig efter 16 dagars jobb utan att vara ledig alls. Jag vill verkligen att denna dagen ska gå fort så jag kan bara gå hem och vila och förbereda mig inför imorgon. Eftersom jag ska på en lägenhetsvisning och sedan ska jag till Malmö med min syster & mormor och vi ska till malmöfestivalen. Och då ska jag äta langos och churros. Men igår så jobbade jag från 14-20 och sedan när jag kom hem så fixade jag lite i mitt rum och satte mig i sängen och tittar på Love & Hip Hop: Atlanta. Och somnade ganska tidigt och vaknade runt 7.30 idag och hann dushade & nu dricker jag kaffe. Men vi hörs mer ikväll för nu ska jag göra mig en smoothie. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?