TOPP 3 MÅL I APRIL
Publicerat den

Då var det äntligen en ny månad, nämligen april. I denna månaden har vi påsken, våren och valborg. Denna månaden har jag 3 nya mål som jag ska försöka uppnå. April hoppas jag blir bättre än mars var. 
 
Som sagt 3 mål, men först en recap på förra månadens:
1. Skaffa en ny tatuering - vilket jag redan har gjort. Jag gjorde det igår faktiskt, jag gjorde nämligen 2 st så nu har jag 4 tatueringar och är så nöjd med alla. Ni får se de under dagen, ska bara fota de, hehe. 
 
2. Boka en resa till sommare - det är dags att resa till sommaren. Jag vill helst åka själv till något annat land, är så sugen på Spanien. Tänk er en vecka i Spanien, med massa sol, bad & massa god mat/drinkar. 
 
3. Börja träna - nu när våren är snart här så måste jag börja träna. Saknar verkligen att gå till gymmet, men jag har verkligen inte haft motivation att träna. Jag har inte alls mått bra och jag känner att det bara blir värre och värre för varje dag. Vet inte hur länge jag kan känna så här, jag måste verkligen må bättre snart. Annars kommer jag inte finnas kvar i denna värld. 
 
 
 TOPP 3 MÅL I APRIL
1. Söka lägenhet - jag söker fullt med lägenheter men det är inte lätt. Jag måste verkligen hitta en som jag kan bo i och jag har ett heltids jobb så det är inte svårt. Då jag ska bo i mi egna lägenhet, kommer jag ha en sån fin inredning + att jag kommer ta hand om mitt hem. 
 
2. Köpa nya kläder till våren - Nu när våren är här så måste man köpa nya kläder. Jag har köpt ett par nya rosa sneakers och då måste jag ha lite ljusare kläder. Jag vill köpa ett par byxor, några tröjor och jag vill köpa en ny jacka i en rosa färg. Jag älskar vårens färger, rosa på våren är det bästa ju. 
 
3. Boka en resa till sommaren - jag kommer ha ledigt i 7-10 dagar till sommaren och då ska jag resa iväg. Jag vet dock inte vart, jag vill helst besöka ett varmt land. Jag vill helst besöka Spanien eller kanske Portugal. Får se vad det blir, men helst boka resan denna månad. 



Josefin Nilsson

Alltid så kul att läsa dina mål för varje månad! Jag var i Portugal förra sommaren och där var verkligen superfint, kan starkt rekommendera :)



URL: http://josefinnnilsson.blogg.se/


Angelica Wåhlin

Måste också köpa vårkläder och ta tag i att faktiskt boka en resa :)



URL: http://angelicawahlin.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?