“Never love anyone who treats you like you're ordinary.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Då var det måndag, nya veckor och nya möjligheter. Idag är jag ledig och jag ska bara umgås med min familj. Men jag vill be om ursäkt för min dåliga uppdatering under veckan. Har jobbat väldigt mycket och inte haft tid att blogga. Får uppskatta dessa tider då jag är ledig och jag måste verkligen vila ut. Det känns bara sämre och sämre för varje dag som går, ingen motivation och börjar må dåligt. Då är det lite svårt att blogga men jag kanske ska ändra på det. Men nu dricker jag kaffe och tittar på Ex On The Beach och sedan ska jag och syrran till stan och träffa mamman och äta middag. Hoppas ni alla har en fin måndag och en bra start på veckan. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?