“Be the change that you wish to see in the world.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Då var det påskdagen och ville önska er alla en glad påsk först. Hoppas ni alla hade en fin start på påsken. Jag startade min med att jobba på påskafton, jobbade i ett par timmar även om man hade jävligt ont i magen. Sedan efter jobbet så gick jag till Maxi då jag träffade min vän och hennes mamma och vi skulle handla lite mat till påskmiddagen vi ska ha idag. Jag köpte med mig sushi eftersom jag var sjukt sugen på det. Sedan så satte vi igång ett par avsnitt av Law & Order: SVU Ska bli mysigt att ha en påskmiddag här var jag bor nu. Men sedan tittade vi på några avsnitt av Law & Order: SVU och dricker kaffe. Idag ska jag hinna tvätta, fixa lite på rummet och sedan kanske lite nätshopping. Senaste tiden har jag velat köpa nya kläder. Måste hitta ett par kläder till mina nya rosa Nike Air Max. Men nu ska jag göra lite frukost och vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?