“We accept the love we think we deserve.”
Publicerat den

 
God morgon mina fina läsare. Hoppas alla har sovit bra och mår bra. Jag vaknade idag runt 7 tiden och startade dagen med en kopp varm kaffe och tittade på nya avsnittet av Empire. Gillar verkligen den serien, en av mina favorit serier. Den är så jäkla bra, speciellt hon som spelar Cookie, så jäkla bra hon är. Avsnittet var bra och kan inte vänta nästa vecka tills jag får se ett nytt avsnitt. Idag börjar jag kl 16, det ska bli skönt att ha lite sovmorgon och tänkte plugga psykologi innan jag ska jobba. Det går ganska bra just nu tycker jag. Behöver plugga lite mer så att jag slipper plugga när jag åker på min lilla semester till Bosnien. Måste även hinna plugga lite matte också. Men tänkte göra mig en god frukost nu, skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?