VARM CHOKLAD ♥
Publicerat den

 
Ni som känner mig vet att jag älskar varm choklad. Varm choklad hör hösten till och extra gott blir du om du toppar muggen med marshmallows. Det känns lite lyxigare om man även har kaksmulor på toppen. Om man nu har kladdkaka, sockerkaka eller bara chokladsås över. Men tänkte tips er om olika soreter ni kan göra till hösten, nu när den äntligen är här. 
 
Den klassiska varma chokladen - då brukar jag varma mjölk i en kastrull tillsammans med kakao. Toppa med marshmallows och chokladsås. Super gott! 
 
Vit varmchoklad - då brukar jag varma mjölk, tillsätta vit choklad och låta det koka. Toppa med grädde, marshmallows. Super gott även den! 
 
Kaffe varmchoklad - är man en kaffe älskare som jag så gör man samma sak som när man gör klassisk varmchoklad + tillsätter 1 msk kaffe. Blir ännu godare. Toppa med vad du vill. Men jag brukar köra på grädde, marshmallows och kakaopulver. Så gott det blir! 
 



Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2

Gott



URL: http://www.joannahalvardsson.se


Maggie Bergius

Oj, så gott det ser ut!



URL: http://maggiesskafferi.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?