TOPP 3 MÅL I SEPTEMBER
Publicerat den

Jag har tänkt att göra ett inlägg i månaden om målen som jag har för just denna månaden, september. Jag insåg att jag stod och trampade i livet, men känner att jag kan och vill så mycket mer. Jag har fortfarand ingen aning om vad jag vill, men jag vet att det är något, haha! Så för att inte stå still utan ge mig själv chansen att utvecklas och utmanas har jag nu en idé om att sätta upp 3 mål för månaden. Låter som en bra grej faktiskt. 
 
 
TOPP 3 MÅL SEPTEMBER
 
1. Jag ska plugga matte varje dag - Som ni vet så började jag plugga matte i måndags. Jag går på distans kursen och måste vara klar med första provet om 2 veckor. Det är över 5 år sedan jag pluggade och jag vill verkligen inte halka efter. Så nu gäller det att dra igång på en gång för att kicka igång och få tillbaka min studieteknik. Är jag klar med matten är jag ett steg närmare min dröm utbildning i Växjö. En tuismutbildning. 
 
2. Jag får inte stressa - Ni vet ju att jag har mycket ångest och att jag även är väldigt deprimerad. Min kurator har sagt till mig att jag inte får stressa, för då blir det bara sämre och sämre. När jag stressar så småäter jag en del också och vill verkligen inte stressa. Men jag måste försöka att trots pressen i skolan, att ha ett socialt umgänge och hinna med vardagen försöka att inte stressa!
 
3. Börja umgås med folk - Jag har varit helt själv nu när denna ångesten har kommit. Jag behöver umgås med folk, ta en fika i stan, ta foto och bara allmänt umgås med människor. Kanske hitta någon jag vill umgås med mer och mer. Tror denna månaden kommer bli bra. Så taggad på att se vad denna månaden har att erbjuda. 
 
Vilka är era topp 3 mål??






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?