To have been loved so deeply, even though the person who loved us is gone, will give us some protection forever.”
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare, då var det måndag. Vilket jag tycker är jätte skönt, det betyder en ny vecka och nya möjligheter. Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag åker till Bosnien med familjen. Ska bli så skönt att åka iväg ett par dagar med familjen ifrån allt och alla. Var ledig i lördags, vilket var jävligt skönt. Pluggade en del i lördags, behöver verkligen göra det. Ska snart lämna in min första inlämning, redan på söndag. Igår jobbade jag hela dagen och hade en rätt så lugn dag på jobbet. Vilket är jävligt skönt, ibland  vill man inte stressa. När jag kom hem så tittade jag på Harry Potter, det blev 6:e filmen jag såg. Jag älskar Harry Potter filmerna. Nu dricker jag kaffe och ska sätta igång en film. Kanske även göra frukost, skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?