The Fall Favorites Tag ♡
Publicerat den

Favorite Candle - Den stora favoriten här hemma just nu är ett ljus ifrån Bath & Body Works. Frosted Cupcake var en av förra årets vinterdofter och den luktar så gott. Kanske lite tidigt med älskar doften. Sedan har jag ett ljus från Yankee Candle, Snowflake Cookies. Luktar så gott! 
 
 
Favorite Lip Color - Jag kör mycket på my lips but better nyanser. Senaste favoriten är Visibly Soft Coconut Milk ifrån Eos, läpparna blir så mjuka. 
 
Favorite Drink - Jag är ju en kaffetjej året om men under hösten och vintern dricker jag även en hel del te. Favoritsmaken är Pukka Revitalise. Framåt julen plockar jag fram mitt lussebullste. 
 
 
Favorite Blush - Sweetheart Blush ifrån Too Faced alla dagar i veckan.
 
Favorite Clothing Item - Stickade tjocka tröjor, speciellt om de är rosa. 
 
Favorite Fall Activity - Att ha seriemaraton i soffan med myskläder, choklad och en kopp te. Utanför får regnet gärna ösa ner för extra myskänsla. 
 
 
Favorite Makeup Look - Jag använder inte mycket smink, bara bb cream, blush, puder. 
 
Favorite Food - Går ju inte att välja det finns ju så mycket gott. Det börjar dock bli dags för soppor och sen älskar jag ju min kycklingwok. Sedan en pastarätt med kyckling, tomater, curry och grädde. Mums! 
 
Favorite Halloween Costume - Alltså jag klär inte ut mig. Men skulle jag göra det så skulle det antingen bli något riktigt läskigt eller något fantasylikt. Absolut inte någon sluty nurs. Kan vi inte bara skrota den formen av utklädnad?
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?