PUKKA TE ♡
Publicerat den

 
Under senaste tiden har jag druckit massa te, blivit mycket te från märket Pukka. Fick en liten giftbag av min kollegas mamma som jobbar för företaget, blev jätte glad. Älskar te, speciellt med vaniljsmak, kanel och äpple. Eller som har någon höstsmak. Idag beställde jag 4 nya sorter från Pukka: Pukka Love, Pukka Night Time, Pukka Vanilla Chai & Pukka Womankind. Några av dessa ska hjälpa mot ångest har jag hört, vilket gjorde mig glad. Dricker man mycket lugnande te så kommer man må bättre, min läkare sa till mig att jag ska dricka en massa te, tända en del ljus och bara slappna av. Det ska hjälpa mot ångeten, bara vara avslappnad är nog det bästa som jag kan göra just nu. Ni vet ju att jag inte mår så bra, men slappnar jag av mycket så kommer det bli bra. 
 
Te brukar ha naturliga källor antioxidanter, hjälper mot uppblåst mage, och stärker ditt immunförsvar - för att nämna några få av många hälsofördelar. Jag dricker för det mesta grönt te men jag gillar även att prova på nya sorter. Och jag har ju en favorit från innan Vanilla Chai, det smakar så jäkla gott helt underbart gott. Vilken är er favorit smak av märket Pukka? 



mammatillmirakel.blogg.se

Jag gillar det teet på bilden annars gillar jag det med kamomill innan jag går och lägger mig :) ♡



URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?