"Please give me a avocado toast."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas alla hade en fin måndag och en bra start på veckan. Jag jobbade igår och även idag med. Sedan imorgon är jag äntligen ledig. Igår sov jag hos min kollega Linnea och vi hade det ganska mysigt. Gjorde chokladbollar och drack te, sedan åt vi chips också. Och vi tittade på en Harry Potter film. Genom henne har jag börjat gilla Pukka te och vi drack Vanila Chai och det är så gott. Älskar te, så jäkla gott det är med te speciellt på hösten. Denna veckan är hösten offiellt här och jag är så glad för det. Ser ni mitt collage som jag gjorde imorse. Älskar avokado mackor och var så sugen på en avokado macka med ägg men vi hade ingen hemma tyvärr. Suck, men jaja. Nu ska jag faktikst dricka mitt te och börja plugga lite matte. Snart har jag mitt första prov, hoppas jag klarar det. Skriver mer imorgon. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?