Lär känna mig listan
Publicerat den

 
1. Hur gammal är du? 25 år
2. Hur gammal känner du dig? 
3. Var bor du? I Helsingborg, i Skåne med min familj. 
4. Vad har du gjort idag? Jobbat från 12-20, druckit kaffe, druckit te, tittat på 2 Harry Potter filmer. 
5. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Höst är den bästa årstiden. Så mysigt med te, varma drycker, filmdagar, kanelbullar och såklart alla äppelpajer man får äta. 
6. Är du beroende av någonting? Min telefon. Och kaffe.
7. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? Jag är väldigt slarvig, suger på att städa och jag älskar alla efterrätter som har med äpplen att göra. Det bästa jag vet är äppelpaj med vaniljsås. 
8. Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu? I Bosnien. Men min familj och fira min mormor, som snart fyller år. Bara 2 veckor kvar tills jag ska åka, längtar. 
9. Vad är du på för humör just nu? Trött, ganska lugn och tillfreds.
 
 
10. Vilket är ditt favoritgodis? Lösgodis! 
11. Vilken är din favoritaffär? Gina Tricot bara pga av deras fina stickade tröjor. 
12. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Morgon människa är jag. Älskar att vakna tidigt och ha hela dagen framför mig. 
13. Har du blivit sydd någon gång? Ja, det har jag. 2 gånger, båda gångerna när jag var liten. Var väldigt sjuk när jag var liten och även väldigt klumpig. 
14. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Min kära kollega Linnea, fått en present. 
15. Är du blyg? Ja, och har alltid varit. Inte inför de jag känner såklart, men blir genast blyg inför nya människor och människor i grupp. Dock släpper det när jag känner att jag är på samma nivå som någon och klickar bra med hen.
16. Vad heter du i andranamn? Jag har inget andranamn. 
17. Vill du gifta dig? Helt ärligt vill jag inte det, tror inte på kärleken. 
18. Har du något smeknamn? Mitt smeknamn är Anji, hela familjen kallar mig det. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?