“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas alla har haft en bra start på dagen, jag startade min med en kopp vanilj latte och vatten. Jag sov hos en kompis inatt, behöver verkligen egentid ifrån min familj. Orkar inte med de längre, så mycket bråk asså. Jag behövde bara en dag ifrån min familj, bara sova i en annan miljö. Vi hade i alla fall en jätte trevlig kväll, tittade på 2 Harry Potter filmer och det blev Hemligheternas kammare & Fångaren Från Azkaban. Tänkte faktiskt se 4:e filmen idag innan jobb. Bara en jobbdag kvar sedan är jag ledig, ska bli så jäkla skönt att vara ledig. Äntligen lite egentid, ska bli så skönt. Ska försöka plugga matte också tänkte jag, min inlämning ska vara inne om 10 dagar. Har en del tal att plugga så måste bli färdig med dessa senast lördag. Men idag blir det faktiskt bara att titta på film, jobb, kaffe och käka lite mat. Inte den bästa dagen kan man säga, men snart är det fredag. Ska bli så skönt att vara ledig, tycker jag. Men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?