“Indifference and neglect often do much more damage than outright dislike.”
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare. Hoppas ni har sovit bra, det har jag. Jag pluggade väldigt mycket igår och hann även tvätta all tvätt, vilket var jävligt skönt. Sedan så promenerade jag och min mamma ner till stan eftersom det var en VIP kväll på HM och de hade 20% på allt. De bjöd även på fika, vilket var mysigt. Sedan när jag kom hem så gjorde jag mig en kopp te och tittade på Paradise Hotel och efter det gick jag för att lägga mig. Idag vaknade jag runt 9 och har diskat, bäddat och fixat lite här hemma. Nu dricker jag kaffe och ska göra mig en frukost. Jobbar från 11.30-14.30 idag och ska bli skönt att ha kvällen ledigt. Har sällan ledigt på kvällarna, får uppskatta dessa tider. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?