"Hello September, Bye August."
Publicerat den

 
Då var det äntligen september, som jag har längtat efter denna månaden. Älskar verkligen att hösten är snart här. Men i alla fall, godmorgon mina finisar. Vaknade idag på så bra humör, vet inte om det har med att göra att det är fredag eller att det är 1:a septmeber men jag startade min dag med en kopp kaffe och att ringa angående min matte kurs, ska börja plugga på distans. Hade redan börjat med matte B på komvux men jobbar så mycket så jag hinner inte gå på lektionerna. Så var tvungen att börja på distans istället. Sedan var jag tvungen att ringa psyksika avdelningen eftersom jag inte mår bra. Har ett möte bokat på måndag så får se om de kommer hjälpa mig, får hoppas på det. Men nu ska jag iväg till jobbet, ledig imorgon och det ska bli jävligt skönt. Skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?