“Fear of a name increases fear of the thing itself.”
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare, idag vaknade jag lite senare. Hade sovmorgon, vaknade bara 1 timme senare än vad jag brukar. Det var jätte skönt att sova ut idag, jag är förkyld och behövde sova för att må bättre. Är väldigt hes i halsen och gör ganska ont. Just nu dricker jag min vaniljlatte och njuter, idag ska jag plugga matte och sedan ska jag även tvätta. Måste hinna fixa saker här hemma, men även en massa plugg måste jag hinna. Sedan måste jag hinna fixa några inlägg till bloggen. Jag söker på olika bloggar för att få inspiration. Har inte varit så motiverad att blogga lika mycket. Men nu ska jag fixa saker här hemma, plugga men även dricka upp mitt kaffe. Jag älskar kaffe, det är nog det bästa jag vet. Perfekt start på dagen sedan så mår jag så mycket bättre av det. Jag ska se till att fixa ett kaffe inlägg till er, tips på olika sätt att göra kaffe och dessutom varför jag dricker så mycket kaffe. Men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?