“The marks humans leave are too often scars.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare. Hoppas alla har haft en bra måndag och tisdag. Jag var ledig och ville helst ta en paus från bloggen, då jag var ledig dessa dagarna. Behövde ta en paus från bloggen, behöver tänka på mig själv och fokusera på mig själv. Har det lite jobbigt nu igen, min ångest tar på mina krafter. Vissa dagar kan jag må bra och vissa dagar vill jag bara ge upp helt. Men idag är det onsdag och idag börjar jag jobba 11.30 och ska hinna fixa här hemma, göra frukost och köpa en kaffe på väg till jobbet. Behöver mig en kopp stor vaniljlatte med lättmjölk. Ska jobba onsdag-fredag (nästa vecka), så 10 dagar ska jag jobba och efter det har jag helgen ledig. Men idag är det också löning, vilket är så jäkla skönt. Hoppas bara på att jag snart ska få ett nytt jobb så jag kan få mer i lön + att jag ska jobba med något annat. Får se om jag får jobbet som jag var på intervju i fredags. Håller tummarna, vill ju helst inte jobba på samma restaurang hela mitt liv. Har jobbat där i över 2 år och känner att det är dags att byta jobb. Men nu ska jag dricka färdigt mitt kaffe och göra frukost. Så hörs vi mer under kvällen. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?