“If you don't stand for something you will fall for anything.”
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare. Hoppas alla har haft en bra helg, min har bestått mycket av jobb. Jobbade hela fredag, lördag och ska även jobba idag och imorgon. Sedan på tisdag jobbar jag från 16-20 och det ska bli så skönt att få vara ledig snart. Ledig från onsdag-måndag och ska bli så skönt. Jag skulle egentligen åkt till Bosnien, men jag kommer stanna här i Sverige istället. Jag mår inte bra igen, min jävla psykiska ohälsa. Det äter upp mina krafter, orka verkligen inte en jävla dag till. Jag måste vila hemma i Sverige, kan inte åka utomlands och må ännu sämre. Men idag vaknade jag runt 8 och klädde på mig och promenerade ner till stan och nu sitter jag på Espresso House och dricker mitt morgon kaffe, idag blev det en vaniljlatte med lättmjölk. Gott är det, älskar kaffe som ni redan vet. Men nu ska jag försöka dricka färdigt kaffet och försöka fixa 1,2 inlägg till bloggen. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?