“If this is coffee, please bring me some tea; but if this is tea, please bring me some coffee.”
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare. Hoppas alla hade en bra torsdag. Då var det äntligen fredag vilket betyder nya avsnitt av Gåsmamman, Chicago PD, Riverdale & Empire. Älskar verkligen att starta min dag med kaffe och nya avsnitt av mina favorit serier. Idag är det fredag vilket är så skönt. Jag älskar fredagar, snart är det helg för min del. Jag jobbar bara idag och imorgon och sedan är jag ledig i 3 hela dagar och så skönt det ska bli med ledighet. Jag älskar att vara ledig, speciellt nu på hösten. Tänk att det snart är november, skit vad tiden går fort. Men förlåt att jag inte blogga något igår, tittade på Gåsmamman säsong 3 och skit vad avsnitten är bra. Snacka om att det måste komma en säsong 4, avslutet i 3:e säsongen är fan inte bra. Jag kommer göra ett inlägg om säsong 2 i helgen och säsong 3 nästa vecka. Men tänkte fixa lite kaffe nu och sedan fixa mig inför ett möte som jag har runt 12 så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?