“Ah coffee. The sweet balm by which we shall accomplish today's tasks.”
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare. Då var det onsdag, vilket betyder 2 dagar kvar tills fredag. Men för mig blir det helg om 4 dagar sedan är jag ledig i 3 hela dagar. Ska bli så skönt med ledighet, då kommer jag kunna blogga mycket mer. Men jag vaknade imorse runt 8 och är hur pigg som helst. Just nu tittar jag på en Johan Falk film och älskar verkligen svenska kriminalfilmer. Jag har precis sätt säsong 1 och 2 av Gåsmamman och borde jag skriva om det på på bloggen? Om ni inte har sett serien så borde ni verkligen göra det. Ni kan ju gissa vad jag dricker just nu, ni som vet mig vet att jag älskar kaffe. Så gott det är med kaffe, speciellt om det är med karamell som ni ser på bilden. En sak som man  kan göra mig glad med är en fika på Espresso House. De har så gott kaffe där. Idag ska jag fixa ett par inlägg till bloggen, hinna göra frukost och fixa lägenheten här hemma och får se mer vad dagen har att erbjuda. Ska fortsätta dricka klart mitt kaffe. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?