“You can get a thousand no's from people, and only one "yes" from God.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare. Hoppas alla har sovit bra, jag sov så bra inatt, fått den bästa sömnen på flera dagar. Jag la mig tidigt igår, kl var runt 21.30 och somnade runt 22 och vaknade idag kl 7 och mådde så mycket bättre. Jag startade min dag med att bädda sängen, diska och göra kaffe. Idag ska jag försöka fixa här hemma, planera hur vi ska ha det här hemma till jul och skriva ner allt jag ska baka till julen. Ni vet att jag älskar att julbaka. Det är det bästa med julen, allt man bakar och alla fina recept man hittar på olika bakbloggar. Jag testade på att baka något igår som jag hittade på nätet. Receptet kommer upp under dagen, börjar först kl 16 idag. Så har tid att blogga och planera vad jag ska baka. Men nu har jag ett inlägg att fixa, en inlägg om en ny serie som jag har börjat titta på. Den har bara en säsong och 8 avsnitt och såg det sista avsnittet imorse. Serien handlar om Lyle och Erik Menendez. De är två amerikanska bröder som den 20 augusti 1989 sköt ihjäl sina föräldrar i familjens hem i Beverly Hills, Los Angeles. De levde därefter ett liv i lyx på arvet. Detta uppmärksammades av myndigheterna, och polis och åklagare kopplades in. Efter två rättegångar med oenig jury dömdes bröderna 1996 efter en tredje rättegång till livstids fängelse utan möjlighet till frigivning. Båda bröderna har ingått äktenskap under sin fängelsevistelse. Älskar avsnitten och sjuk bra serie, ni borde verkligen se alla 8:a avsnitt. Nu ska jag fixa inför inlägger, skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?