Vinterlista.
Publicerat den

Då var november här, vilket är riktigt skönt. Jag älskar november men inte lika mycket som december. I november så kan man börja fixa sitt hem inför december. Börja baka något julgodis om man nu känner för det. Sedan det bästa av allt. Ta mycket fina bilder. Tänkte göra en liten vinterlista (jag vet att det är tidoch, men jag älskar vintern). 
 
 
1. Känner du dig lycklig och glad nu när vintern är här? Jag känner mig väldigt lycklig. 
2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i vinter? Stickade tröjor och en varm jacka. 
3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan? Väldigt olycklig och tjock. 
4.Vad gör du om dagarna egentligen? Jobbar en del, sedan lyssnar jag på mycket dokumentärer. 
5. Vad lyssnar du på för musik? På vintern gäller det bara julmusik. 
6. Vad läser du? Just nu läser jag Harry Potter böckerna. 
7. Ditt bästa skönhetstips inför vintern? Läppbalsam, smörja in dig i bra body butter. 
8. Det bästa med vintern? Varm choklad, julfilmer, julmusik och det bästa maten. 
9. Den bästa filmen på vintern? Love actually & Holiday.
10. Vad gör du helst en vinterdag? Jag gör mig en kopp varmchoklad, sätter igång en julfilm och bara skriver om mina tankar i min bok. Älskar att skriva. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?