TOPP 3 MÅL I NOVEMBER
Publicerat den

Oktober är lite utav en höstmys-månad, December längtar vi alla till för att få börja dekorera och räkna ned till Jul, men November är bara regn, rusk och tråkigt väder? Men en sak som händer i November är att Shameless och Chicago Med börjar visas igen och man kanske kan ta fina bilder. 
 
Men först en recap på förra månadens 3 mål:
 
1. Sätta igång med träningen - som ni redan vet så har jag gått ner mycket i vikt och jag har tränat lite men inte så mycket som jag skulle behöva. Jag saknar mina pass! Att bara gymma är inte min grej. Så nu när jag börjar få lite rutiner i vardagen är det dags att se vilka pass jag kan köra. 5 gånger i veckan vill jag träna är mitt mål. 
 
2. Plugga - ni vet ju redan att jag pluggar matte och har även börjat plugga psykologi.  Jag vill kunna plugga färdigt båda kurserna till slutet av året och sedan ska ag även börja med filosofi. Mitt största mål är att skriva in mig på en utbildning nästa höst. Man måste ju börja någonstans. 
 
3. Spara pengar jag har ju en okej lön men jag vill kunna spara pengar varje månad så att jag kan börja resa nästa år och även spara pengar till att köpa en lägenhet. Sparar man 5k varje månad, på ett blir det 60k och det är nästan en lägenhet som man kan köpa. Man behöver ju kunna betala 15% i kontant om man ska kunna låna. Min största dröm är att jag ska kunna köpa min egen lägenhet. 
 
 
 TOPP 3 MÅL NOVEMBER
1. Träna minst 4-5 gånger i veckan - När jag tänkte igenom mina träningsmål insåg jag hur stel jag verkligen blivit på sistone (inte okej). Jag har inte tränat på 1 månad och känner att det är dags. 
 
2. Fixa mitt rum - jag har ju ett rum här hemma och det är verkligen inte snyggt. Jag har tänkt mycket sedan hösten kom att jag behöver städa det och fixa det lite höst/vinter känsla. När jag är klar kommer jag visa er. 
 
3. Inget mer småätande - Ni vet ju redan att jag har gått ner i vikt. Sedan maj har jag varit mellan -27kg till -30kg och känner att det är dags att ta itag med min vikt. Nästa år vill jag väga 69kg och det är bara 15 kg kvar. Det ska jag klara, jag mår ju bättre. Men jag småäter mycket, eftersom jag har mycket ångest och det ska jag sluta med! December vet vi alla är körd med all fantastisk mat och allt julgodis, så det gäller att passa på att skärpa sig den här månaden! 
 
Vilka är era topp 3 mål?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?