“The heart can get really cold if all you've known is winter.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare. Hoppas ni alla har sovit bra och haft en bra start på veckan. Då var det tisdag. Vilket är skönt, tycker jag. Jag vaknade runt 6 idag och har hittills gjort kaffe, städat lite hemma och även hunnit göra frukost. Idag gjorde jag avokado mackor, blev jävligt gott. Många har frågat mig hur jag gör mina avokado mackor, tänkte berätta om det under dagen. Ska fixa ett matinlägg snart, så tänkte berätta det då. Men igår hade jag en paus från bloggen, mådde verkligen inte bra. Var så sjukt trött sedan så mådde jag inte bra. Men skulle träffa en vän och fikade i stan, så mysigt det var. Sedan så åkte vi hem till mig och hade så roligt. Perfekt dag med en vän som man litar på. Hon har blivit en sån bra vän till mig efter så kort tid. Sedan så tittade jag på PH och skulle gå in på min snapchat och den funkade inte helt plötsligt, allas snapchat var nere. Ser ni collaget som jag gjorde tidigare idag, sån fin julkänsla jag fick. Drack glögg igår och åt gifflar, fick en sån julkänsla bara. Men nu ska jag redigera lite bilder till mitt nästa inlägg. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?