“Stories make us more alive, more human, more courageous, more loving.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare. Hoppas alla har sovit bra, jag sov jätte bra inatt. Jag vaknade idag lite innan 6 och gick ut på en morgon-promenad. Det blev en promenad på 7.5 km och skit vad jag mår bra nu. Så skönt att promenera på morgonen tillsammans med bra musik. Idag är det fredag och helg för vissa av er men inte för mig. Jag får helg nästa vecka först, sedan är jag ledig 2 dagar, jobbar 4 timmar och sedan ledig i 3 dagar till. Ska bli skönt med lite mer ledighet. Börjar bli bra tider på jobbet, skönt att få ledigt varannan helg. Hade sällan ledigt så inann, ska bli skönt att kunna umgås med familjen och vännerna. Men ska titta på Riverdales nya avsnitt och dricka kaffe sedan ska jag fixa mig en god frukost. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?