NOHATE: Varför inte mer kärlek och mindre hat.
Publicerat den

 
Jag har alltid trott på kärleken, sedan jag var liten. Har jag alltid gillat kärleken mer än bråk och hat. Ni vet ju redan att det finns massa hat i denna värld, folk dör, blir utsatta och ger upp. Jag har väldigt mycket hat under senaste dagen. Att jag borde ge upp, att ingen kommer vilja vara med mig, jag borde begå självmord att jag alltid kommer vara ensam. Detta gör mig så förbannad och varför ska det alltid vara så jäkla mycket hat. Varföt?! Vad har jag gjort er så att ni kan skriva så mycket hat om mig? Precis, inget alls. Det är mitt liv och jag bestämmer för fan vad jag ska skriva om i min egna blogg och hur jag ska leva mitt liv. Jag pallar verkligen inte snacka mer om detta. Ni som skriver så här, bevisar bara för mig att ni är osäkra på er själva. Inte vågar visa er, utan gömmer er framför en data skärm.
 
Jag har alltid undrat varför det finns människor som vill en bra och att det finns andra männsikor som bara vill förstöra för en. Varför så mycket hat i denna värld. Jag läste på nyheterna igår att det var många människor so blev dödade i Texas. Varför så mycket hat? Sedan lyssnade jag på en dokumentär i veckan om en kille som inte orkade vara kvar i denna värld för att han blev mobbad för att han var sig själv. Varför ska det vara så i denna värld, varför kan det inte bara vara fred. Varför just bråk? Jag klarar verkligen inte av att höra sånt mer, det gör mig bara så sjukt ledsen. Jag kommer sluta med att läsa det som ni skriver här. Ni kommenterar hela tiden om att jag ska sluta blogga, men det kommer jag aldrig göra. DETTA ÄR MIN BLOGG, INTE ER! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?