N O V E M B E R ♡
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas allt är jätte bra med er, med mig är det fint. Kan ni fatta att det är 1:a November idag, fan vad tiden går fort tycker jag. Att om en månad är det December, julmånaden är äntligen här då. Fan vad jag älskar julen och allt som har med julen att göra. Men tänkte berätta om min tisdag för er. Igår tvättade jag innan jag skulle till Väla för att träffa en vän och vi skulle fixa mina naglar. Planen var att jag bara skulle ta bort gelen, men det slutade med att jag fixade ett nytt sett naglar med glittrig rosa färg och ett finger som är glittrit. Blev jätte nöjd, detta fick jag betala 350:- och blev nöjd. Min vän skulle bara följa med men det slutade med att hon ochså fixade sina, helt spontant. Vi gick sedan vidare för att käka, det blev hamburgare med pommes. Sjukt gott blev det, verkligen en perfekt dag tillsammans med en kompis. Jag skulle sedan vidare för att jobba, när jag kom hem så duschade jag och sedan tittade lite på nätet om en tågresa. Jag kankse inte har sagt det men jag ska till Stockholm med min mamma till nyår. Vi ska köpa en tågresa, sedan är allt klart för Stockholm. Tror det kommer blir jätte mysigt, speciellt när det är till nyår. Sedan tittade jag på Paradise Hotel och somnade ganska snabbt efter det. Idag vaknade jag runt 7.15 och gjorde mig en kopp kaffe och nu tittar jag på Chicago PD (har missat 3 avsnitt, som jag måste se). Ska jobba idag från 11.30-20.00 och nu är det bara 3 jobbdagar kvar tills jag är ledig. Men ska göra frukost nu, skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?