“Love all, trust a few, do wrong to none.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare. Då var det tisdag, skönt är det faktiskt, en dag närmare mina lediga dagar. Jag får helg på fredag efter mitt 8-timmars pass. Ledig på lördag men sedan jobbar jag söndag, måndag eftersom jag fick frågan om jag vill jobba mer. Jag tackade ja, eftersom det är ju pengar liksom. Men ledig sedan tisdag, onsdag och torsdag. Ska bli så skönt att vara ledig och bara ta det lugnt. Men igår jobbade jag 8 timmar och sedan när jag kom hem var det dags för fotbolls-match mellan Sverige och Italien och så glad jag blev för Sverige när de gick vidare, lyckan de måste känna. Sedan blev jag glad ochså eftersom jag var 100kr eftersom jag gjorde en deal med min vän. Han blev inte glad kan man säga, haha. Han ska bjuda mig på middag på lördag när jag ska till Malmö på lördag. Men jag är så lycklig just nu, kan ni fatta att julafon är mindre än 5 veckor ifrån. Jag blir så taggad på julen och tror jag kommer börja planera vad jag ska julbaka. Älskar att julbaka, tycker det är så mysigt. Men nu ska jag dricka mitt kaffe och sedan fixa lite här hemma. Vi hörs senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?