“Life is what happens to us while we are making other plans.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare, då var det äntligen fredag. Vilket betyder helg (om 8 timmar för min del.) Har ett 8-timmars pass kvar sedan kan jag äntligen gå på 4 dagar ledigt. Valde att inte blogga igår, måde sjukt dåligt hela dagen. Har blivit för mycket jobb och sedan så är min ångest sådär. Jag har ibland jätte bra dagar, men ibland är mina dagar värdelösa. Gråter kontant varje dag och känner att jag inte vill leva utan bara ge upp när jag har mina dåliga dagar. Men det är så skönt att det äntligen är fredag och att jag blir snart ledig. Behöver ett par dagar ifrån jobbet och bara må bra helt enkelt. Men startade dagen med en kopp kaffe och nu lyssnar jag på en dokumentär om arbogakvinnan och är en helt sjuk dokumentär. Den kvinnan är helt sjuk, vem fan dödar sin ex-man och sin pappa? Den finns i 5 delar och jag är på del 3 och ska snart börja på del 4. Berättar mer när jag är klar med dokumentären. Men nu ska jag göra mig klar för dagen sedan ska jag till Espresso House för att köpa kaffe. Vi hörs mer ikväll. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?